Prolog



           Praca wymaga od człowieka poświęceń. Są ludzie uwielbiający swój fach, inni go nienawidzą. Czasem za pracę wynagrodzenie jest marne, ledwo starcza do pierwszego. W innych przypadkach można sobie pozwolić na coś ekstra. Praca sportowca wymaga dodatkowo wielkiego samozaparcia i chęci osiągnięcia czegoś na arenie międzynarodowej.
          On – był siatkarzem. Zakochanym w grze i kimś jeszcze, kto zupełnie przypadkiem przesłonił jego świat.
         Ona – na wydział kryminalistyczny chciała trafić odkąd pomyślnie zdała testy do liceum. Gdy jej się to udało, poświęciła się pracy. Każda sprawa była dla niej wyzwaniem. Chciała robić wszystko perfekcyjnie.
        Oni – inni siatkarze oraz koledzy z jej pracy. Bardzo im kibicowali. 

Startujemy. Znalazłam chwilę czasu (i inspirację) więc jesteśmy tutaj. Jeśli chcesz być informowana, zapisz numer gg lub adres bloga w zakładce. Mam nadzieję, że się spodoba. Witam na Ciszy :)
PS: nie będzie to długie opowiadanie.
     

8 komentarzy:

  1. Glina i siatkarz? Mam nadzieję, że odcinki będą dłuższe niż prolog, bo chciałabym poznać ich bliżej ;) Zobaczymy jak bardzo pomoże kibicowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się ciekawie ;) Prolog jest krótki i nie mówi zbyt wiele, ale mam nadzieje, że niebawem pojawi się pierwszy rozdział na którego już teraz czekam z niecierpliwością ;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już bardzo mi się podoba to opowiadanie i na pewno będę czytała dalej. W sumie nie wiele jest o Gawryszewskim opowiadań, więc wielki plus dla ciebie. Z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa, co wyniknie z tej historii. Spodziewam się wielu wątków kryminalnych, które po przeczytaniu ton książek Agathy Cristie, są moim życiem.
    Na pewno tutaj wrócę.
    Weny kochana i zapraszam http://zatrzymac-chwile-te-jedyna-chwile.blogspot.com/2013/04/prolog.html
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się wygląd Twojego bloga. Masz u mnie za to ogromny plus. Prolog świetny, czekam więc na więcej wyjaśnień i kolejny rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie ten Twój prolog! czekam na więcej, bo zapowiada się super :)

    zapraszam i pozdrawiam na brzoskiwniowamorela.blogspot.com gdzie również mam opowiadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. On, Ona, Oni... No i ja mam wielką ochotę nadrobić wszystkie rozdziały

    OdpowiedzUsuń